Palautus ja tilauksen peruutus

Jos et jostain syystä ole täysin tyytyväinen tilaamaasi tuotteeseen, sinulla on aina mahdollisuus palauttaa tuote 14 päivän sisällä tuotteen vastaanottamisesta. Saat tuotteesta täyden hyvityksen, pois lukien toimituksesta maksetut toimituskulut. Hyvityksen ehtona on, että kaikki tuotteet on palautettu avaamattomissa ja ehjissä alkuperäisissä pakkauksissa ilman, että niitä on pidetty päällä, käytetty tai pesty.

 

KUINKA PALAUTTAA TUOTE

  1. Ennen palautusta täytä palautuslomakkeemme, jonka löydät toimituksen mukana tulleesta pakkauksesta. Merkitse lomakkeeseen palautuksen syy, yhteystietosi sekä tilauksen tiedot (mm. tilausnumero) ja lähetä täytetty lomake palautettavan paketin mukana. 
  2. Pakkaa tuotteet sopivaan pussiin/laatikkoon. Toivomme, että otat ympäristön huomioon ja uusiokäytät vanhaa pakkausta niin paljon kuin mahdollista, jotta voimme pitää jätteet minimissä.
  3. Lähetä tuotteet meille postitse tai muun valitsemasi kuljetuskumppanin kautta. Emme ole vastuussa tuotteista ennen kuin ne saapuvat meille, joten käytäthän kirjattua palvelua varmistaaksesi paketin turvallisen perille pääsyn. Palautukset/tuotevaihdot tulee lähettää seuraavaan osoitteeseen: Delipap Oy / Asiakaspalautus, Teollisuustie 19, 02880 Veikkola
  4. Muumi Baby (Delipap Oy) ei vastaa kuluista, jotka liittyvät tuotteen palauttamiseen. Huomioithan, että emme valitettavasti pysty seuraamaan palautustasi, mutta jos sinulla on kysymyksiä, autamme sinua parhaamme mukaan.
  5. Kun lähettämäsi tuotteet ovat saapuneet meille takaisin, otamme sinuun yhteyttä, mikäli meillä on kysyttävää palautukseen liittyen.
  6. Jos tilauksesi on maksettu pankki- tai luottokortilla, rahat palautetaan samalle kortille käsiteltyämme palautuksen.
  7. Voit aina ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme muumibaby.asiakaspalvelu@delipap.fi kaikkiin toimituksiin tai palautuksiin liittyvissä kysymyksissä.

 

PERUUTUS

Voit peruuttaa kuukausitilauksesi milloin vain omalta asiakastililtäsi tai ottamalla yhteyttä asiakaspalveluumme muumimaby.asiakaspalvelu@delipap.fi

Jos tilaus on jo lähetetty, olet vastuussa tuotteiden palauttamisesta Muumi Babylle (Delipap Oy:lle) yllä mainittujen palautusohjeiden mukaisesti. Jos tilaamasi tuotteet on jo toimitettu, noudatamme tavallista palautusmenettelyä, jonka löydät “Kuinka palauttaa tuote” -osio alta.